Ouders over De Sleutelaar

"Ik ervaar De Sleutelaar als een betrokken en gemoedelijke school. Er is oog voor ieder kind en iedereen mag zijn zoals je bent. Daarnaast is het voor ons heel fijn dat De Sleutelaar beschikt over flexibele buitenschoolse opvang."
- Moeder van Eva, groep 4 -

"De Sleutelaar is een school waarbij je een warm gevoel krijgt bij binnenkomst. Een kleinschalige school waar leerkrachten en kinderen elkaar kennen en je mag zijn zoals je bent. Leerkrachten kijken naar mogelijkheden en zetten kinderen in hun kracht. En daarnaast staat plezier voorop, want zonder plezier kun je niet leren!"
- Moeder van Jip (groep 4), Cato (groep 6) en Manouk (groep 7) -

"Op de Sleutelaar mag mijn kind echt zichzelf zijn. Mijn ervaring als ouder is dat je kind ook écht gezien wordt, ook als het geen haantje de voorste is."
- Moeder van Teun, groep 4-

"Wat een fijne school! Hier kan en mag elk kind zichzelf zijn. Deze openbare basisschool is kleinschalig waardoor iedereen elkaar kent en er tevens oog is voor elk kind. We zijn nog elke dag blij dat we voor onze dochter De Sleutelaar hebben gekozen. De enthousiaste leerkrachten leren de kinderen om te leren, geven kwalitatief goed onderwijs en er is ruimte voor kunst en creativiteit. Een school waar je naartoe wilt!"
- Moeder van Bobbi, groep 7 -

"Mijn voorkeur ging uit naar een kleinschalige school met persoonlijke aandacht voor ieder kind. Ik ben nog steeds heel blij met onze keuze voor de Sleutelaar want die aandacht die is er zeker. Ieder kind mag groeien op zijn eigen tempo."
- Moeder van Max, groep 8 -