Basisschool De Sleutelaar wéér Klassewerkplek

Basisschool De Sleutelaar is voor het tweede jaar op rij uitgeroepen tot Klassewerkplek! Dat betekent dat De Sleutelaar hoog scoort op werkgeluk. Iets waar we als team enorm trots op zijn. Het zijn van een Klassewerkplek is de kers op de taart voor al het harde werken en de oneindige inzet van het onderwijzend en ondersteunend personeel.

Basisschool De Sleutelaar in Bladel maakt onderdeel uit van onderwijsstichting RBOB De Kempen. Binnen RBOB zijn maar liefst 7 scholen een Klassewerkplek. Dat wil zeggen dat de stichting het erg belangrijk vindt dat er aandacht is voor de werknemers en met name voor het geluk en het plezier dat zij dagelijks mogen ervaren in hun werk.
In een onafhankelijk onderzoek oordelen de teamleden van de school zelf over het werkgeluk op school. Dit is een onderzoek op 7 thema’s die aantoonbaar bijdragen aan werkgeluk.

Scholen die op alle onderdelen hoog scoren in het onderzoek, zijn Klassewerkplek. Dat basisschool De Sleutelaar voor het tweede jaar op rij Klassewerkplek is, wil zeggen dat de school blijft investeren in het werkgeluk van leerkrachten en onderwijsondersteunend personeel. Dat is het kapitaal van de school. Want zeg nou zelf: van gelukkige leraren, leer je de mooiste dingen!